PIERWSZY KONTAKT TELEFONICZNY

Zwiększ zapisywalność na zabiegi już podczas
pierwszego kontaktu

Jedną z kluczowych rzeczy w gabinecie jest to, w jaki sposób twoja kadra zaprezentuje siebie oraz gabinet podczas pierwszej rozmowy z Twoją klientką. 

Dlaczego? 

Bo możesz wydać całą rzekę pieniędzy na pozycjonowanie strony www, prowadzenie fanpage czy inne działania w sieci, ale kiedy przyjdzie moment, klientka chwyci za telefon do ręki i zadzwoni właśnie na twoją recepcję to właśnie ta jedna pierwsza rozmowa zdecyduje czy klientka zapisze się i przyjdzie na zabieg. Droga jest bardzo prosta, ale równie prosto ją zepsuć. Co zrobić, żeby tego uniknąć? Odpowiedź znajdziesz poniżej.

 

PROBLEM Z ZAPISYWALNOŚCIĄ
NA ZABIEG PODCZAS KONTAKTU TELEFONICZNEGO?

Nie da się ukryć, że jest to najszybszy sposób, w jaki możemy poinformować klienta o swojej usłudze. Ponadto, za pomocą telefonu możemy skutecznie sprzedawać i reklamować swój gabinet. 

Dlatego pewność siebie w trakcie dzwonienia jest tak kluczowa.

Częstą pomyłką jest myślenie, że jeśli ktoś jest świetnym sprzedawcą na żywo, to będzie równie dobry przez telefon. Niestety są to zupełnie inne umiejętności, więc wiedza z zakresu jednej sprzedaży – może nie pomagać przy drugiej.

Pierwszym (najważniejszym!) krokiem do poprawienia swojej komunikacji z klientem jest 

zrozumienie, dlaczego ona aktualnie nie działa.

01  STRES związany z byciem ocenianą

Jeśli rozmowa telefoniczna ma miejsce na recepcji niedaleko której są przeprowadzane zabiegi lub siedzą klientki czekające na swoją kolej – oprócz stresu związanego z komunikacją dochodzi paraliżujące przeczucie, że wszyscy wokół nas oceniają.

Po tym materiale Twoja kadra będzie wiedziała, jak uniknąć stresu związanego zarówno z byciem ocenianą oraz z samą rozmową telefoniczną. Dzięki temu jakość obsługi klienta wzrośnie, a wraz 
z nią Twoje wyniki.

02  BRAK UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAŻOWYCH

ponieważ oczekujemy wiedzy biznesowej SPRZEDAŻOWEJ od osoby, która nie posiada żadnego doświadczenia ani wykształcenia w tym kierunku.

Dlatego, jeśli nie przedstawisz dokładnej instrukcji co, kiedy i jak mówić, może to wywołać u niej ogromny stres i frustracje. Będzie to wynikiem prób osiągnięcia zadowalającego wyniku, który jest niemożliwy bez odpowiednich umiejętności. Przez to jej pewność siebie z każdym dniem będzie coraz mniejsza, a wraz z nią wyniki rozmów telefonicznych.

03  BRAK SZCZEGÓŁOWEJ WIEDZY O ZABIEGACH

Nawet jeśli Twoja kadra ma ogromną wiedzę z zakresu usług Twojego gabinetu i potrafi w kontrolowanych warunkach je odpowiednio zaprezentować i sprzedać, to w przypadku zaskoczenia stres może przyćmić jej wiedzę.

Dlatego ciągła edukacja kadr jest kluczowa, aby mogła być przygotowana na wszystko. Wtedy stres nie będzie mógł przeszkodzić w skutecznej komunikacji z klientką, a co za tym idzie – nie przeszkodzi on w sprzedaży.

 

04  STRACH PRZED ODRZUCENIEM

Gdy Twój zespół przedstawia klientce ofertę, w której wartość i skuteczność głęboko wierzy, to słowa „ja się jeszcze zastanowię” lub „dziękuje, ale nie jestem zainteresowana” mogą być druzgocące! Wtedy w głowie pracownika powstaje mnóstwo pytań, które zaczynają całą falę negatywności.

– „Czy powiedziałam coś źle?”

– „Dlaczego ta klientka nie zapisała się na zabieg?”

– „Czy szefowa będzie na mnie zła za to, że się nie udało?”

– „To już kolejna osoba, która odrzuciła ofertę, mimo moich starań.”

A jeśli już dziś...
Dałabym Ci gotowy schemat skutecznej strategii zapisów nowych klientek na zabiegi, gdzie wszystko jest opisane krok po kroku. Omówione każde zdanie jakie należy powiedzieć do klientki podczas rozmowy telefonicznej i wyjaśniłabym Ci DLACZEGO z punktu widzenia psycyhologii zachowań twojego konsumenta? SCHEMAT GOTOWY DO ZASTOSOWANIA OD JUTRA W TWOIM GABIENCIE?

W JAKI SPOSÓB POMOŻE CI TEN MATERIAŁ

Dostaniesz gotowy szablon, jak powinna wyglądać rozmowa telefoniczna i online
z klientką. Będziesz mogła wprowadzić nową, skuteczną procedurę do swojego gabinetu już następnego dnia!

Dzięki niej sprawisz, że:

– Niezależnie od doświadczenia Twojej kadry – coraz więcej klientek będzie zapisywać się na Twoje zabiegi.

– Stres związany z rozmową lub sprzedażą zniknie, a Twoja kadra będzie dokładnie wiedziała co robić i mówić.

– Przejmiesz całkowitą kontrolę nad tym, w jaki sposób Twoja kadra rozmawia z klientkami. Niezależnie od tego, czy jesteś w gabinecie, czy nie – każda rozmowa z klientką będzie skuteczna i przemyślana.

Poznasz psychologię sprzedaży i 3 kluczowe etapy podejmowania decyzji, które zachodzą w głowie klientki. Dzięki czemu zawsze będziesz wiedziała, jak zareagować i jakiej strategii sprzedażowej używać.

Dowiesz się, na co klientka zwraca uwagę podczas rozmowy z recepcją oraz, jak wykorzystać tę wiedzę w praktyce. Za pomocą moich metod, sprawisz, że klientki chętniej i częściej będą odwiedzały Twój gabinet.

Przejdziesz krok po kroku przez cały schemat opisywania zabiegów tak, aby klientka nie tylko wiedziała, na czym on polega, ale również – dlaczego go potrzebuje. Możesz użyć tego schematu do poprawienia swojej oferty na stronie internetowej, social media lub przy sprzedaży telefonicznej!

Zbudujesz profesjonalny wizerunek gabinetu już przy pierwszym kontakcie.