KURS ONLINE

NOWOCZESNY SYSTEM
SPRZEDAŻY STRATEGICZNEJ

dla branży Beauty

SPRZEDAWAJ SKUTECZNIE BEZ WZGLĘDU NA DOŚWIADCZENIE

Dla kogo jest ten kurs

Kurs przeznaczony jest przede wszystkim dla właścicielek, menedżerek gabinetów i salonów beauty, które chcą:

Wprowadzić profesjonalną obsługę klientów

Zmienić dotychczasowy model sprzedaży na nowoczesny i oparty na psychologii zachowań konsumenckich

Znacząco zwiększyć przychody w gabinecie

Posiadać odpowiednią procedurę obsługi klienta oraz skuteczną strategię sprzedaży

Utrzymać się oraz rozwijać gabinet mimo kryzysu gospodarczego

Stać się mocną konkurencją dla innych gabinetów

JEŚLI NA TĄ CHWILĘ ZMAGASZ SIĘ Z:

01 KADRĄ

kadrą, która ma problemy ze sprzedażą usług oraz kosmetyków

02  NISKIMI PRZYCHODAMI

spadkiem przychodów spowodowanych sytuacją z pandemią

03  WYDAWANIEM PIENIĘDZY NA CORAZ TO NOWE SZKOLENIA

rotacją pracowników, których co jakiś czas musisz wysyłać na różne szkolenia sprzedażowe, by podtrzymywać poziom usług w gabinecie tracąc przy tym dużo pieniędzy, nie mając gwarancji, że przeszkolony pracownik zostanie na długo w twojej firmie.

04  BRAKIEM SCHEMATU OBSŁUGI KLIENTKI PODCZAS KONTAKTU TELEFONICZNEGO

Niską zapisywalnością na zabiegi podczas pierwszego kontaktu telefonicznego oraz online z potencjalną klientką

05  NISKĄ SPRZEDAŻĄ USŁUG PRZEZ TELEFON

brakiem doświadczenia twojej recepcji w zakresie sprzedaży przez telefon

06  BRAKIEM DOŚWIADCZENIA W PROFESJONALNEJ OBSŁUDZE KLIENTA

niewiedzą w jaki sposób poprowadzić klientkę podczas zabiegów tak by sprzedaż szła płynnie i skutecznie

07  NIECHĘCIĄ ZE STRONY KADRY

niechęcią twojej kadry do sprzedaży usług czy kosmtyków ponieważ ma ona wrażenie, że musi coś klientką „wciskać” na siłę

08  BRAKIEM KLUCZOWEGO NARZĘDZIA DO ZWIĘKSZANIA PRZYCHODÓW W GABINECIE

brakiem odpowiedniej karty konsultacyjnej w gabinecie/salonie

JEŚLI TAK TO BARDZO DOBRZE TRAFIŁAŚ! 

DLACZEGO?
BO CZAS SKOŃCZYĆ ZE STARYMI MODELAMI PROWADZENIA BIZNESU!
TUTAJ ZNAJDZIESZ NOWOCZESNY SYSTEM SPRZEDAŻY STRATEGICZNEJ OPARTY NA PSYCHOLOGII ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH, A WIĘC DOTRZEMY DO SAMEGO ŹRÓDŁA PODEJMOWANIA KLIENTKI O ZAKUPIE CO ZWIĘKSZY SKUTECZNOŚĆ SPRZEDAŻY.

CZAS JAKI NASTAŁ SPOWODUJE OGROMNE ZMIANY NA RYNKU. UTRZYMAJĄ SIĘ TYLKO NAJLEPSI. KLIENCI BĘDĄ WYMAGAJĄCY BARDZIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
BEDZIE SPOWODOWANE TO TYM, ŻE KAŻDY W TYM TRUDNYM CZASIE BĘDZIE CHCIAŁ ZROBIĆ COŚ DLA SIEBIE ALE BĘDZIE OGLĄDAŁ KAŻDĄ ZŁOTÓWKĘ DWA RAZY ZANIM JĄ WYDA.

DLATEGO MUSISZ SIĘ WYBIĆ I COŚ ZMIENIĆ BY NIE ZOSTAĆ W TYLE A WYJŚĆ NA PRZECIW!

CO ZNAJDZIESZ W ŚRODKU

CO ZNACZNIE ZWIĘKSZY SZANSE NA SUKCES TWOJEJ FIRMY

procedurę profesjonalnej obsługi klientki w gabinecie wraz z teksami

schemat (odpowiedni tekst) sprzedaży strategicznej opisany krok po kroku do zastosowania od jutra przez ciebie oraz twoją kadrę

procedurę poprowadzenia rozmowy z klientką podczas wykonywanej usługi, tak by znacznie zwiększyć szansę na sprzedaż usług oraz kosmetyków bez wrażenia „wciskania” na siłę.

3 etapowy system obsługi prowadzącej do sprzedaży: 1 etap: otwarcie okna sprzedażowego- zadanie recepcji, 2 etap: wstęp do sprzedaży i jej rozpoczęcie podczas wykonywania usługi oraz 3 etap: zamknięcie sprzedaży – zadanie recepcji

profesjonalną kartę konsultacyjną, wraz ze wszystkimi niezbędnymi oświadczeniami oraz zgodami

kartę z odpowiednimi pytaniami do wywiadu pielęgnacyjnego, oraz obszerny opis w jaki sposób zastosować odpowiedzi do zwiększania przychodów w gabinecie oraz budowania lojalności klientek

workbook do stworzenia własnej procedury sprzedażowej w oparciu o omawiany schemat

schemat rozmowy telefonicznej oraz kontaktu online, opisany krok po kroku, w oparciu o psychologię, do zastosowania do razu

workbook do stworzenia własnych tekstów sprzedających dane usługi w gabinecie w oparciu o omawiany schemat

POZYTYWNE ZMIANY

Co zmieni się w Twoim gabinecie po tym kursie

Już nigdy więcej nie będziesz się musiała martwić czy twoja kadra dobrze sprzedaje usługi czy kosmetyki

Poznasz sposoby na budowanie relacji, zwiększanie wartości paragonów czy budowanie lojalności wśród klientek

Nie będziesz musiała szukać kadry, która ma duże doświadczenie w sprzedaży ponieważ twój gabinet będzie miał własny, skuteczny schemat obsługi klientki oraz sprzedaży usług i kosmetyków

Już na zawsze zyskasz odpowiednią procedurę sprzedaży strategicznej, którą będziesz mogła tylko dawać twojej nowej kadrze do nauczenia się

Zniknie stres, a twoja kadra z przyjemnością będzie sprzedawała usługi oraz kosmetyki z palety gabinetu/salonu

Nabierzesz pewności, że Twój gabinet jest wyposażony w świetne narzędzia do zarabiania pieniędzy

Będziesz mogła odetchnąć i poczuć ulgę, że nie musiałaś wydać kilka tysięcy złotych na szkolenia

DLACZEGO JA?

MAM DUŻE DOŚWIADCZENIE

Miałam przyjemność stworzyć duży gabinet kosmetologii i medycyny estetycznej, który z powodzeniem szybko rozwinęłam, a potem sprzedałam z zyskiem.

MIAŁAM TE SAME PROBLEMY CO TY

W pierwszych tygodniach pracy gabinetu przyszło mi się zmierzyć z wieloma problemami takimi jak: brak umiejętności sprzedażowych kadry, piętrzące się półki z niesprzedającymi się kosmetykami do pielęgnacji domowej, zbyt mała ilość klientek... itp.

SKUPIAM SIĘ NA NOWOCZESNYCH ROZWIĄZANIACH

Dzięki takiemu podejściu szybko wprowadziłam do gabinetu odpowiednie procedury, schematy sprzedażowe czy system zarządzania kadrą co poskutkowało zaskoczeniem klientek, w efekcie znaczącym wzrostem sprzedaży i zapełnianiu kalendarza.

Program kursu

MAM PYTANIE

JEŚLI CHCESZ PRZED ZAKUPEM JESZCZE O COŚ ZAPYTAĆ, PISZ ŚMIAŁO W FORMULARZU OBOK

WYŚLIJ MAILA NA

kamila@biznesprzyszlosci.pl

ALBO KLIKNIJ W IKONKĘ I WYŚLIJ MI WIADOMOŚĆ NA MESSENGER