SPRZEDAWAJ SKUTECZNIE BEZ WZGLĘDU NA DOŚWIADCZENIE
01 KADRĄ
kadrą, która ma problemy ze sprzedażą usług oraz kosmetyków
02 NISKIMI PRZYCHODAMI
spadkiem przychodów spowodowanych sytuacją z pandemią
03 WYDAWANIEM PIENIĘDZY NA CORAZ TO NOWE SZKOLENIA
rotacją pracowników, których co jakiś czas musisz wysyłać na różne szkolenia sprzedażowe, by podtrzymywać poziom usług w gabinecie tracąc przy tym dużo pieniędzy, nie mając gwarancji, że przeszkolony pracownik zostanie na długo w twojej firmie.
04 BRAKIEM SCHEMATU OBSŁUGI KLIENTKI PODCZAS KONTAKTU TELEFONICZNEGO
Niską zapisywalnością na zabiegi podczas pierwszego kontaktu telefonicznego oraz online z potencjalną klientką
05 NISKĄ SPRZEDAŻĄ USŁUG PRZEZ TELEFON
brakiem doświadczenia twojej recepcji w zakresie sprzedaży przez telefon
06 BRAKIEM DOŚWIADCZENIA W PROFESJONALNEJ OBSŁUDZE KLIENTA
niewiedzą w jaki sposób poprowadzić klientkę podczas zabiegów tak by sprzedaż szła płynnie i skutecznie
07 NIECHĘCIĄ ZE STRONY KADRY
niechęcią twojej kadry do sprzedaży usług czy kosmtyków ponieważ ma ona wrażenie, że musi coś klientką „wciskać” na siłę
08 BRAKIEM KLUCZOWEGO NARZĘDZIA DO ZWIĘKSZANIA PRZYCHODÓW W GABINECIE
brakiem odpowiedniej karty konsultacyjnej w gabinecie/salonie
JEŚLI TAK TO BARDZO DOBRZE TRAFIŁAŚ!
DLACZEGO?
BO CZAS SKOŃCZYĆ ZE STARYMI MODELAMI PROWADZENIA BIZNESU!
TUTAJ ZNAJDZIESZ NOWOCZESNY SYSTEM SPRZEDAŻY STRATEGICZNEJ OPARTY NA PSYCHOLOGII ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH, A WIĘC DOTRZEMY DO SAMEGO ŹRÓDŁA PODEJMOWANIA KLIENTKI O ZAKUPIE CO ZWIĘKSZY SKUTECZNOŚĆ SPRZEDAŻY.
CZAS JAKI NASTAŁ SPOWODUJE OGROMNE ZMIANY NA RYNKU. UTRZYMAJĄ SIĘ TYLKO NAJLEPSI. KLIENCI BĘDĄ WYMAGAJĄCY BARDZIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
BEDZIE SPOWODOWANE TO TYM, ŻE KAŻDY W TYM TRUDNYM CZASIE BĘDZIE CHCIAŁ ZROBIĆ COŚ DLA SIEBIE ALE BĘDZIE OGLĄDAŁ KAŻDĄ ZŁOTÓWKĘ DWA RAZY ZANIM JĄ WYDA.
DLATEGO MUSISZ SIĘ WYBIĆ I COŚ ZMIENIĆ BY NIE ZOSTAĆ W TYLE A WYJŚĆ NA PRZECIW!
procedurę profesjonalnej obsługi klientki w gabinecie wraz z teksami
schemat (odpowiedni tekst) sprzedaży strategicznej opisany krok po kroku do zastosowania od jutra przez ciebie oraz twoją kadrę
procedurę poprowadzenia rozmowy z klientką podczas wykonywanej usługi, tak by znacznie zwiększyć szansę na sprzedaż usług oraz kosmetyków bez wrażenia „wciskania” na siłę.
3 etapowy system obsługi prowadzącej do sprzedaży: 1 etap: otwarcie okna sprzedażowego- zadanie recepcji, 2 etap: wstęp do sprzedaży i jej rozpoczęcie podczas wykonywania usługi oraz 3 etap: zamknięcie sprzedaży – zadanie recepcji
profesjonalną kartę konsultacyjną, wraz ze wszystkimi niezbędnymi oświadczeniami oraz zgodami
kartę z odpowiednimi pytaniami do wywiadu pielęgnacyjnego, oraz obszerny opis w jaki sposób zastosować odpowiedzi do zwiększania przychodów w gabinecie oraz budowania lojalności klientek
workbook do stworzenia własnej procedury sprzedażowej w oparciu o omawiany schemat
schemat rozmowy telefonicznej oraz kontaktu online, opisany krok po kroku, w oparciu o psychologię, do zastosowania do razu
workbook do stworzenia własnych tekstów sprzedających dane usługi w gabinecie w oparciu o omawiany schemat
PRZEDSPRZEDAŻ
199zł
DOSTĘP DO MATERIAŁU MOŻLIWY OD 25.02.2021
Miałam przyjemność stworzyć duży gabinet kosmetologii i medycyny estetycznej, który z powodzeniem szybko rozwinęłam, a potem sprzedałam z zyskiem.
W pierwszych tygodniach pracy gabinetu przyszło mi się zmierzyć z wieloma problemami takimi jak: brak umiejętności sprzedażowych kadry, piętrzące się półki z niesprzedającymi się kosmetykami do pielęgnacji domowej, zbyt mała ilość klientek... itp.
Dzięki takiemu podejściu szybko wprowadziłam do gabinetu odpowiednie procedury, schematy sprzedażowe czy system zarządzania kadrą co poskutkowało zaskoczeniem klientek, w efekcie znaczącym wzrostem sprzedaży i zapełnianiu kalendarza.
JEŚLI CHCESZ PRZED ZAKUPEM JESZCZE O COŚ ZAPYTAĆ, PISZ ŚMIAŁO W FORMULARZU OBOK
kamila@biznesprzyszlosci.pl
ALBO KLIKNIJ W IKONKĘ I WYŚLIJ MI WIADOMOŚĆ NA MESSENGER