PIERWYSZ KONTAKT NA GOTOWE
E-BOOK

PIERWSZY KONTAKT Z KLIENTKĄ

69zł

39zł

Oferta ważna do 10.01.21

Zwiększ zapisywalność na zabiegi już podczas pierwszego kontaktu.

Jedną z kluczowych rzeczy w gabinecie jest to, w jaki sposób twoja kadra zaprezentuje siebie oraz gabinet podczas pierwszej rozmowy z Twoją klientką. 

Dlaczego? 

Bo możesz wydać całą rzekę pieniędzy na pozycjonowanie strony www, prowadzenie fanpage czy inne działania w sieci, ale kiedy przyjdzie moment, klientka chwyci za telefon do ręki i zadzwoni właśnie na twoją recepcję to właśnie ta jedna pierwsza rozmowa zdecyduje czy klientka zapisze się i przyjdzie na zabieg. Droga jest bardzo prosta, ale równie prosto ją zepsuć. Co zrobić, żeby tego uniknąć? Odpowiedź znajdziesz poniżej.

 

W JAKI SPOSÓB POMOŻE CI TEN MATERIAŁ

Dostaniesz gotowy szablon, jak powinna wyglądać rozmowa telefoniczna i online
z klientką. Będziesz mogła wprowadzić nową, skuteczną procedurę do swojego gabinetu już następnego dnia!

Dzięki niej sprawisz, że:

– Niezależnie od doświadczenia Twojej kadry – coraz więcej klientek będzie zapisywać się na Twoje zabiegi.

– Stres związany z rozmową lub sprzedażą zniknie, a Twoja kadra będzie dokładnie wiedziała co robić i mówić.

– Przejmiesz całkowitą kontrolę nad tym, w jaki sposób Twoja kadra rozmawia z klientkami. Niezależnie od tego, czy jesteś w gabinecie, czy nie – każda rozmowa z klientką będzie skuteczna i przemyślana.

Poznasz psychologię sprzedaży i 3 kluczowe etapy podejmowania decyzji, które zachodzą w głowie klientki. Dzięki czemu zawsze będziesz wiedziała, jak zareagować i jakiej strategii sprzedażowej używać.

Dowiesz się, na co klientka zwraca uwagę podczas rozmowy z recepcją oraz, jak wykorzystać tę wiedzę w praktyce. Za pomocą moich metod, sprawisz, że klientki chętniej i częściej będą odwiedzały Twój gabinet.

Przejdziesz krok po kroku przez cały schemat opisywania zabiegów tak, aby klientka nie tylko wiedziała, na czym on polega, ale również – dlaczego go potrzebuje. Możesz użyć tego schematu do poprawienia swojej oferty na stronie internetowej, social media lub przy sprzedaży telefonicznej!

Zbudujesz profesjonalny wizerunek gabinetu już przy pierwszym kontakcie.

CO W ŚRODKU

SPRZEDAŻOWY SCHEMAT PIERWSZEJ ROZMOWY TELEFONICZNEJ

Otrzymasz szczegółowo opisany, krok po kroku schemat procedury sprzedażowej rozmowy recepcji z klientką

PROCEDURA PIERWSZEGO KONTAKTU ONLINE

Zobaczysz jak skutecznie kontaktować się z klientkami za pomocą messenger, mail czy inne media online.

WORKBOOK'i

Otrzymasz workbooki do pracy nad stworzeniem własnych , sprzedażowych opisów zabiegów, wg omawianego schematu.