Biznes przyszłości

Programy do Mailingu – Ranking 15 Programów do wysyłki emaili

Programy do mailingu – czy warto z nich korzystać

Programy do mailingu – czy warto z nich korzystać

Platformy czy programy mailingowe to narzędzia niezbędne do prowadzenia skutecznych kampanii reklamowych w Internecie. Tych narzędzi jest mnóstwo i trudno zdecydować się na wybór. Zanim jednak sięgniesz po któryś z programów, kilka słów o mailingu i korzyściach z niego płynących.

NR 1

GetResponse

Oferuje: zaawansowany kreator stron, nielimitowaną ilość Landing pages. Dostępny w j. polskim.

NR 2

ActiveCampaign

Oferuje narzędzia do email marketingu, automatyzacji oraz CRM. Wszystko, czego potrzebujesz, by stworzyć wyjątkową więź z klientami.

NR 3

Sendinblue

Zapewni Twojej firmie wiele narzędzi marketingowych i sprzedażowych. Bardzo dobre rozwiązanie dla małych, jak i większych firm.

Co to jest mailing?

E-mailing to pojęcie, które większość z nas mniej lub bardziej kojarzy i rozumie. Mail – czyli wiadomo, musi to być coś związanego z pocztą, przedrostek E – wskazuje na pocztę elektroniczną. To prawda – e-mailing jest sposobem masowego komunikowania się za pomocą poczty elektronicznej. I choć podstawową czynnością jest wysyłanie e-maili, to utożsamianie mailingu ze zwyczajną korespondencją lub z newsletterami jest pomyłką.

Podstawowym celem stawianym przed mailingiem jest dotarcie do klienta z konkretną propozycją. Mailing przyjmuje czasem charakter systematycznie wysyłanych wiadomości, za pomocą których sprzedawca buduje relacje z klientem. Stosując mailing nie oczekujemy na odpowiedź klienta.  Mailingiem możemy także nazwać działanie, którego celem jest zareklamowanie konkretnego produktu i wywołanie reakcji klienta. Najlepiej jeśli tą reakcją będzie kupno.

Czym charakteryzuje się mailing?

W największym skrócie mailing cechuje:

1.     Brak systematyczności

Nie ma z góry określonych stałych terminów wysyłania mejli. Odmiennie jest w przypadku newslettera, który wiadomości rozsyła systematycznie w tym samym odstępie czasowym. Mailing to jednorazowa oferta reklamowa kierowana do klienta w momencie pojawienia się nowości czy promocji. Zapowiedź natychmiastowej korzyści, na przykład uzyskanie rabatu w określonej wysokości jest wezwaniem do podjęcia działania (call to action).

2.     Brak terminów wysyłania wiadomości

Mailing działa tu i teraz – jest niczym potrzeba chwili. Promocja zaczyna się, więc mailing wzywa do skorzystania z niej. Może więc zdarzyć się, że wobec tego samego klienta zastosujemy reklamę mailingową raz lub dwa razy w miesiącu a może być tak, że zdarzy się to w odstępie kliku miesięcy.

3.     Ubóstwo słów

Mailing to potężny przekaz wykorzystujący minimum słów. Reklama najczęściej zawiera dobrej jakości duże zdjęcie i hasło wzywające do zakupów. Tryb rozkazujący pobudza do działania: kup, łap okazję, nie przegap możliwości, skorzystaj z oferty. Gdy do tego dodamy kilka wzmocnień budujących napięcie czasowe typu: teraz, szybko, tylko dzisiaj, natychmiast, to zwiększamy szansę na podjęcie natychmiastowego działania ze strony odbiorcy mailingu.

4.     Jasność przekazu

Zadaniem mailingu jest namówić do zakupu. Podobnie jest w przypadku newslettera. Czym się różnią? Mailing nie ukrywa, że chce sprzedać – ta reklama krzyczy: kup! Newsletter systematycznie podrzuca klientowi porcję informacji o walorach edukacyjnych, poradniczych, a namawianie do zakupów jest opcją ukrytą, co zazwyczaj w efekcie sprawia, że decyzja o zakupie to reakcja odłożona w czasie.

Aby mailing nie był działaniem spamera

Wysyłanie maili w celu dotarcia do klienta przy braku umiejętności łatwo może zmienić się w działania mające charakter spamowania – granica między reklamą, a nękaniem jest bardzo cienka, a po przekroczeniu jej mejle zamiast budować wizerunek marki sprawią, że klient wzdrygać będzie się na samo jej wspomnienie. Jak to zrobić?

Po pierwsze: zgoda

Wysyłajmy mejle tylko do tych klientów, którzy wyrazili na to zgodę.

Po drugie: daj coś więcej, nie tylko sprzedawaj

Klient doskonale wie, że chcemy mu coś sprzedać, więc  poza nakłanianiem do kupna miejmy mu coś więcej do przekazania.

Po trzecie: tylko wartościowe informacje

W nawiązaniu do drugiego odzywajmy się tylko wówczas, gdy mamy do przekazania wiadomości wartościowe.

Po czwarte: dobrze zaplanuj e-mail marketing

Nie działajmy na tak zwany rympał – byle dużo, byle szybko; kampanie reklamowe muszą być dobrze zaplanowane. Scenariusz mailingu najlepiej tworzyć na podstawie interakcji ze stroną, gdy mamy możliwość wyznaczyć ścieżkę konwersji. O co chodzi? O to, żeby nie wysyłać wiadomości do wszystkich, a jedynie do wybranych tak, aby trafić do zdefiniowanych grup docelowych w celu pobudzenia ich do działania. Mailing można porównać do medycznej terapii celowanej: lek aplikujemy tylko tam, gdzie jest zmiana chorobowa, bo to daje najlepsze efekty.

Mailing – czy to się opłaca?

Właściwie to jest najważniejsze pytanie, na które chcą uzyskać odpowiedź sprzedawcy. Dotarcie z dobrze dobraną reklamą do konkretnej grupy docelowej to sedno kampanii reklamowych, a niewiele jest form reklamy tak skutecznych w tej kwestii, jak mailing. W dodatku w mailingu wszystko dzieje się znacznie szybciej, niż przy innych działaniach marketingowych. Jest więc pierwsza korzyść: oszczędność czasu. Jednak nie o taką opłacalność ludziom chodzi.

Mailing to reklama, która kosztuje niewiele. Ba, można ją mieć nawet za darmo! Darmowe programy mailingowe dobrej jakości są dostępne, a gdy właściciel firmy osobiście zajmie się tworzeniem wiadomości, to na wysyłkę mailingu nie wyda ani grosza (należy jednak systematycznie budować bazę mailową). Nawet zatrudniając marketerów lub zlecając zadanie mailingu agencji reklamowej, można nieźle zarobić. Ostrożne wyliczenia mówią, że jedna złotówka zainwestowana w mailing daje zwrot na poziomie kilkuset procent, a przy większym zaangażowaniu może to być nawet 40 złotych za jedną złotówkę! Zwrot z inwestycji rzędu 4000 %. Tego nie ma w żadnym banku czy na giełdzie!

Skoro już wiemy, że mailing jest łatwy, tani, korzystny, to teraz czas na poznanie programów mailingowych.


1. GetResponse

GetResponse to narzędzie zaawansowane, ale jednocześnie intuicyjne, dzięki czemu mogą z niego korzystać nawet mniej zaawansowani marketerzy.  Program umożliwia kompleksową i zautomatyzowaną obsługę maili, tworzenie stron docelowych oraz automatyzację działań  marketingowych.

Oprogramowanie stworzone w USA w roku 1998 przez Szymona Grabowskiego założyciela gdyńskiej firmy o tej samej nazwie.  Początkowo program oferowany był poza granicami Polski. Dzisiaj z GetResponse korzysta 350 tysięcy klientów z ponad 180 krajów świata a Grabowskiego określa się mianem Król Mailingu.


Rozpocznij korzystanie z GetResponse

Testuj 30 dni ZA DARMO!

Funkcjonalności i cechy kluczowe GetResponse

Wielką zaletą GetResponse jest profesjonalne wsparcie użytkowników. Biuro obsługi w ośmiu językach dostępne jest w systemie 24/7, co przy globalnym zasięgu firmy jest bardzo trudnym do wykonania zadaniem. Dodatkowo GetResponse w trosce o rozwój kompetencji użytkowników organizuje seminaria i webinary, publikuje kursy, poradniki video, infografiki.

Cennik GetResponse

GetResponse daje możliwość wypróbowania oprogramowania przez 30 dni, zanim zakupimy prawo do licencji.

Płacąc za rok z góry obniżamy koszt o 18% a za licencję dwuletnią opłaconą z góry zapłacimy o aż 30% mniej.

W planie podstawowym mamy marketing e-mailowy, tworzenie stron docelowych, szablony automatyzacji.


2. ActiveCampaign

ActiveCompain jest uznawany za najlepszą platformę z systemem CRM dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Użytkownicy w jednym miejscu znajdą wszystkie funkcje, które służą kontaktom z klientami i szerzej rozwojowi firmy poprzez wiadomości mailowe.

Przyjazny interfejs nie zniechęca trudnością, jak to ma w zwyczaju większość programów dedykowanych marketerom. Nawet osoby bez specjalistycznej wiedzy i doświadczenia odnajdą się w środowisku ActiveCompaign.

Lista funkcjonalności jest bardzo obszerna, a o ilości dostępnych decyduje sam użytkownik przy wyborze planu taryfowego. Wśród najważniejszych funkcjonalności są m.in.:

Funkcjonalności i cechy kluczowe programu ActiveCampaign

Cennik ActiveCampaign

Bezpłatne testowanie przez okres 14 dni.

Wysokość planów taryfowych uzależniona jest od liczby kontaktów w bazie. Dla 500 adresów (minimum) i umowie na rok cennik przedstawia się następująco:


Rozpocznij korzystanie z ActiveCampaign

Testuj 30 dni ZA DARMO!

Bez podłączania karty kredytowej!


3. Moosend

Moosend to platforma doskonale sprawdzająca się w roli narzędzia do e-mailingu. Nie zachwycą się nią użytkownicy szukający oprogramowania do CRM, ale ze strategiami e-mailowymi Moosend radzi sobie znakomicie!

To program ukierunkowany na marketing i automatyzację polecany dla firm początkujących, które dopiero budują swoją pozycję na rynku, jak i dla tych, którzy już są potęgą poszukującą nowych impulsów do dalszego rozwoju. W świecie Moosend czujemy się świetnie od pierwszego wejścia na stronę, gdy na czacie prowadzonym w czasie rzeczywistym Biuro Obsługi Klienta wita nas pięknym Muuu 🙂

Funkcjonalności i cechy kluczowe Moosend

Cennik Moosend

Cena oprogramowania Moosend to niewątpliwie wielka zaleta tego narzędzia. Do 20 stycznia 2022 r. w pakiecie FREE FOREVER można wysyłać nieograniczoną liczbę wiadomości do 1000 kontaktów. Obecnie pakiet ten zamieniono na mniej korzystny FREE TRIAL do testowania bezpłatnego przez 30 dni.

Pakiet PRO dla 500 subskrybentów kosztuje 9 $/miesiąc

Plan ENTERPRISE jest personalizowany według potrzeb zamawiającego

Płatności za pakiety komercyjne dokonuje się raz w roku na okres 12 miesięcy.

Podmioty, które wysyłają wiadomości rzadko mogą korzystać z pakietów kredytowych.

Rozpocznij korzystanie z Moosend

Testuj 30 dni ZA DARMO!

Bez podłączania karty kredytowej!


4. AWeber

AWeber to wysoka półka oprogramowania stosowanego do marketingu e-mailowego. Z nowoczesnych rozwiązań oferowanych przez platformę mogę korzystać podmioty o zróżnicowanej wielkości.

Platformę wyróżnia wielofunkcyjność, możliwość korzystania z tysięcy szablonów oraz najlepsze z dostępnych opcje marketingu mobilnego.

Warto podkreślić, że firma AWeber działająca od 1998 roku nie korzysta z innych usługodawców – wszystkie składowe systemu służącego do e-mailingu sygnowane są marką AWeber, która nie tylko nadąża za rozwojem oprogramowania, ale niejednokrotnie jest siłą napędową tego rozwoju.

Funkcjonalności i cechy kluczowe AWeber

Użytkownicy oprogramowania za największą zaletę uznają zaangażowanie firmy we wsparcie klientów. Pomoc techniczna 24/7 odpowiada na zadane pytania błyskawicznie, mimo różnic w strefach czasowych, a odpowiedzi są nie tylko nacechowane profesjonalizmem technicznym ale także są w wysokim stopniu personalizowane, co wskazuje albo na zatrudnianie dużej liczby osób do obsługi klienta albo na posiadanie najwyższej klasy automatów, które potrafią modyfikować szablony odpowiedzi.

Cennik AWeber

Dostęp do programu można mieć za darmo, ale ograniczy nas tu liczba e-maili: przy 500 subskrybentach można wysłać maksymalnie 3000 wiadomości.

Plan taryfowy PRO czyni nas niezależnymi już za 16,5 $/miesiąc (przy płatności za rok z góry) przy 500 subskrybentach. Przy większej liczbie subskrybentów opłata wzrasta.

Rozpocznij korzystanie z AWeber

Testuj ZA DARMO!

Bez podłączania karty kredytowej!


5. Sendinblue

Choć Sendinblue cechuje wielość wysoko zaawansowanych narzędzi i funkcji do e-marketingu ta utworzona w roku 2012 platforma polecana jest małym i średnim firmom. Łatwość użycia, a przy tym bardzo korzystne pakiety cenowe to główne, ale nie jedyne, walory programu.

Funkcjonalności i cechy kluczowe Sendinblue

Cennik Sendinblue

Sendinblue posiada plan darmowy ograniczający liczbę wysłanych w miesiącu wiadomości do 9000 (300 dziennie).

Wszystkie taryfy uzależnione są od liczby wysłanych wiadomości. Opłaty za licencję Sendinblue można dokonywać w systemie miesięcznym lub rocznym (zniżka). Jest także taryfa kredytowa, w której płaci się za te usługi, z których się skorzystało. To opcja korzystna dla tych, którzy wysyłają wiadomości od czasu do czasu.

Rozpocznij korzystanie z Sendinblue

Testuj ZA DARMO!

Bez podłączania karty kredytowej!


6. Pabbly

Platforma Pabbly postawiła na coś, co umyka wielu innym programom do mailingu – na współczynnik dostarczalności. tworzenie maili jest ważne, ich wysyłanie do odpowiednio wyselekcjonowanych grup konsumentów również, ale co nam po mailach, które nie są dostarczone skutecznie? Pabbly rozwiązał ten problem. Serwer SMPT, z którego korzysta platforma ma wskaźnik sukcesu na poziomie 98%!

Funkcjonalności i cechy kluczowe Pabbly

Cennik Pabbly

Pabbly można wykorzystywać za darmo, ale w mocno okrojonej z funkcjonalności wersji.

Cennik ma układ poziomów zależnych od liczby kontaktów, wysłanych wiadomości oraz użytkowników.

Wnosząc opłatę za rok z góry mamy zniżkę 30%; za dwa lata – 40%; za 3 lata – 50%

Rozpocznij korzystanie z Pabbly

Testuj ZA DARMO!

Możliwość testowania przez 30 dni, z gwarancją zwrotu pieniędzy!


7. Gist

Gist to nowoczesna platforma CRM, która świetnie odnalazła się w świecie wypełnionym chatbotami i innymi formami komunikacji elektronicznej, które zastąpiły człowieka. Aby nie utracić tego co w sprzedaży najcenniejsze – zaangażowania klienta a przy tym zaoszczędzić na obsadzaniu etatów specjalistami od sprzedaży warto zainwestować w Gist, który oddaje użytkownikowi wszystkie narzędzia i funkcje niezbędne do zintegrowanych i zautomatyzowanych działań wspomagających przedsiębiorcę.

Funkcjonalności i cechy kluczowe Gist

Za największą wadę programu uważa się ograniczenia dotyczące integracji Gista z innymi platformami, w tym znanymi i zaangażowanymi jak np. ActiveCampaign.

Cennik Gist

Gist dostępny jest w trzech pakietach: WSPARCIA, MARKETINGOWY, WSZYSTKO W JEDNYM

Dla pakietu najszerszego WSZYSTKO W JEDNYM taryfy kształtują się następująco:

Przed zakupem wszystkie plany i pakiety można testować za darmo.

Rozpocznij korzystanie z Pabbly

Testuj 14 dni ZA DARMO!

Bez podłączania karty!


8. ConvertKit

ConvertKit to program skierowany do marketerów  już posiadających doświadczenie w obsłudze tego typu programów. Jest to narzędzie bardzo wydajne, a jego użytkownicy potwierdzają skuteczność wskazując na wzrost dochodów firmy.

Zalety programu docenią także blogerzy i autorzy treści, dla których ConvertKit stworzył specjalną platformę e-mailową. Tworzenie i wysyłanie wiadomości jest łatwe, a twórcy mogą skupić się na treści. Na swojej stronie ConvertKit reklamuje się jako narzędzie do budowania skuteczności i chwali się nazwiskami znanych polityków, aktorów, muzyków, fotografów i przedsiębiorców, którzy korzystają z platformy. Wśród wielu nazwisk znajdują się: Arnold Schwarzenegger, Mandy Moore, Shannon Wild, Tim McGraw.

Funkcjonalności i cechy kluczowe ConvertKit

Cennik ConvertKit

ConvertKit oferuje dostęp do swoich usług za darmo dla użytkownika obsługującego bazę nie większą, jak 300 adresów. W tym planie nie ma dostępu do lejków, integracji oraz wsparcia.

Pakiety płatne to rozszerzenie o funkcje premium. Wysokość opłaty zależy od liczby funkcji, liczby subskrybentów, trybu wnoszenia opłaty.

 Przy minimalnej liczbie 300 subskrybentów opłata to 15$ lub 29$ miesięcznie przy płatnościach dokonywanych co miesiąc. W przypadku opłaty za cały rok z góry płatność wynosi odpowiednio 9$ i 25$ za miesiąc.

Przy cenniku umieszczony jest suwak, którym można regulować liczbę subskrybentów. Minimum 300, maksimum 500 tys. +

9. Omnisend

Omnisend to oprogramowanie stworzone z myślą o e-commerce. Platforma programu pozwala tworzyć wielokanałowe kampanie marketingowe a wysoce zautomatyzowane funkcje pozwalają na oszczędność czasu i wysiłku. Mimo to program nie jest trudny w obsłudze, a przy tym plany taryfowe są niezwykle zachęcające.

Funkcjonalności i cechy kluczowe Omnisend

Producent oprogramowania zapewnia, że dzięki integracji z platformami e-commerce, pełnej synchronizacji danych i wsparciu działającej 24/7 pomocy technicznej pierwszą automatyzację w Omnisend można przeprowadzić już w 30 minut. Z platformy Omnisend korzysta około 70.000 marek.

Cennik Omnisend

Każdy użytkownik zaczyna pracę z Omnisend od 14 dniowego okresu próbnego bezpłatnego a następnie decyduje czy pozostaje przy opcji bezpłatnej czy przechodzi na wyższy pułap planów płatnych. Wersja bezpłatna ogranicza bazę do 250 kontaktów. W wersji bezpłatnej nie ma wsparcia technicznego.

Rozpocznij korzystanie z Omnisend

Testuj 14 dni ZA DARMO!

Bez podłączania karty!

10. Automizy

Automizy nie jest może potęgą wśród platform CRM, ale skupienie się na automatyzacji e-maili dało świetne rezultaty. Automizy to program, dzięki któremu można poprawić współczynnik otwarcia wiadomości, a co za tym idzie zwiększyć zaangażowanie klientów. Jak zapewnia producent wskaźnik otwarcia można poprawić nawet o 34% płacąc miesięcznie tylko 9 dolarów.

Program polecany jest dla małych i średnich przedsiębiorstw. Niestety, poza okresem próbnym, nie można z programu korzystać za darmo.

Funkcjonalności i cechy kluczowe Automizy

Cennik Automizy

Automizy nie ma opcji niepłatnej. Może to być przeszkodą, ale czy na pewno? Większość programów oferujących pakiety bezpłatne ogranicza liczbę subskrybentów do kilkuset. Po osiągnieciu limitu 500 czy 1000 subskrybentów trzeba płacić, a 1000 subskrybentów można zyskać w czasie jednej dobrej kampanii.

Automizy można testować za darmo. Po zakupie pakietu w ciągu 60 dni istnieje możliwość rezygnacji i zwrotu kosztów.

Minimalny abonament miesięczny to 9$ za bazę nie przekraczającą 200 aktywnych subskrybentów. Gdy liczba kontaktów wzrośnie do 1000 trzeba wyłożyć 29$/miesiąc.

11. SendPulse

To platforma uniwersalna, z której mogą korzystać obwoźni handlarze, średnie firmy i wielkie przedsiębiorstwa, a także organizacje non-profit oraz osoby fizyczne. Co łączy te podmioty? Chęć rozwoju i robienia więcej, niż do tej pory.

Przedsiębiorcy, którzy zdecydowali się na korzystanie z SendPulse odnotowali od 50 do 100 % wzrostu zaangażowania klientów (mierzono statystyki dotyczące wyświetleń strony, konwersji, klikalności strony, czasu spędzonego na stronie).

Funkcjonalności i cechy kluczowe SendPulse

Zaletą programu jest wysokiej jakości wsparcie techniczne działające w systemie 24/7 w sześciu językach. Ponadto firma dzieli się doświadczeniem w bazie wiedzy i na blogu prowadzonym systematycznie i na bieżąco na stronie producenta.

Cennik SendPulse

W darmowej wersji SendPulse pozwala gromadzić w bazie do 500 adresów, do których miesięcznie można rozesłać 15 tysięcy wiadomości.

Pakiet STANDARD dla 500 subskrybentów dostępny jest za 7$/miesiąc.

Pakiet PRO dla 500 subskrybentów kosztuje 8,40$/ miesiąc.

Pakiet ENTERPRISE dla 500 kontaktów to wydatek 11,76$ miesięcznie.

Przy większej liczbie kontaktów wysokość opłat wzrasta.

Wnosząc opłatę za 6 miesięcy z góry można otrzymać zniżkę 10% a przy opłacie rocznej aż 20%.

12. MoonMail

MoonMail to bardzo proste a przy tym niezwykle skuteczne narzędzie do marketingu e-mailowego. Łatwość obsługi programu pozwala prowadzić duże kampanie niemal od początku po pierwszym zalogowaniu się do platformy.

Funkcjonalności i cechy kluczowe MoonMail

MoonMail nie jest polecany małym podmiotom dysponującym niewielką bazę subskrybentów. Nie jest to także narzędzie przydatne dla marketerów nie znających HTML.

Sporym problemem dla potencjalnych użytkowników są także ceny pakietów. MoonMail to program dość kosztowny, więc ze względu na liczbę użytkowników jest daleko na liście dostępnych programów do mailingu.

Cennik MoonMail

MoonMail daje możliwość korzystania z pakietu bezpłatnego. Ogranicza kampanie do 7500 maili miesięcznie.

13. Ontraport

Ontraport to firma z Doliny Krzemowej, która na rynku jest od 2006 roku. Dzięki wysokiej jakości produktom renomowany Forbes umieścił Ontraport na liście najbardziej obiecujących firm Ameryki.

Oferowany przez Ontraport program to bardzo dobre narzędzie do CRM, ale wiedząc że bez skutecznego e-mailingu zarządzanie klientami jest trudne producent daje użytkownikom potężny program do e-mailingu.  W jednym miejscu można znaleźć narzędzia do sprzedaży, marketingu oraz zarządzania firmą online.

Ontraport polecany jest podmiotom o różnej wielkości.

Funkcjonalności i cechy kluczowe Ontraport

Wchodząc do panelu wsparcia można odnieść wrażenie, że tu każdy może czuć się bezpiecznie. Uporządkowany podział na obszary działalności, wielość kanałów do kontaktów to na pewno zalety platformy.

Ograniczone godziny do kontaktów z zespołem w praktyce oznaczają poszukiwanie wsparcia w rozmowach z chatbotami, a te z zasady działając schematycznie nie zawsze spełniają nasze oczekiwania. Jak to jest w przypadku Ontraport? Najlepiej przekonać się testując przez 14 dni program bezpłatnie.

Cennik Ontraport

Każdy potencjalny klient zanim zostanie abonentem Ontraport korzysta z 14 dniowej wersji testowej platformy.

Przy większych bazach oraz większej liczbie wysyłanych maili abonament jest personalizowany na zamówienie firmy.

14. Campaign Monitor

Campaign Monitor należy do grona najbardziej doświadczonych producentów narzędzi do e-marketingu. Firma, która ma biura w San Francisco i Sydney obsługuje tysiące klientów (ponad ćwierć miliona) na całym świecie, a wśród nich są tacy potentaci jak Coca –Cola, Disney czy BuzzFeed.

Oprogramowanie do e-mailingu zachwyca prostotą użytkowania przy jednoczesnej wysokiej jakości i skuteczności przekazu.

Funkcjonalności i cechy kluczowe Campaign Monitor

Jeśli chodzi o słabe strony Campaign Monitor to z pewnością jest to wsparcie techniczne. Nie ma czatu w czasie rzeczywistym, nie ma możliwości prowadzenia rozmów telefonicznych w sprawach innych, niż oferta handlowa. Z problemem należy zwrócić się na piśmie przy pomocy formularza kontaktowego. Gdy odpowiedź nie będzie zadowalająca trzeba zadawać kolejne pytania, a z tego wniosek jest prosty – usuwanie problemu może trwać wiele godzin a nawet dni.

Cennik Campaign Monitor

Wysokość miesięcznej opłaty za licencję zależna jest od liczby aktywnych subskrybentów. Przy 500 adresach w bazie plany taryfowe przedstawiają się następująco:

BASIC z limitem maili do 2,5 tysiąca 9 $/miesiąc

UNLIMITED bez limitu maili kosztuje 29 $/miesiąc

PREMIER bez limitu maili i ze wszystkimi funkcjami 149 $/miesiąc

15. MailChimp

W wyścigu na najlepszą platformę mailingową MailChimp uznawany jest za faworyta. To narzędzie doskonałe dla firm małych, średnich oraz wielkich. Prostota obsługi sprawia, że MailChimp wybierają początkujący marketerzy, a przyjazny interfejs przeprowadzi bezpiecznie przez kolejne etapy nawet nowicjuszy w branży. Jak mówią niektórzy – nawet szympans poradzi sobie z MailChimp…

Firma utworzona w 2001 roku program do mailingu oferuje od 2008 roku. Jest prekursorem w dostawie darmowej wersji pozwalającej obsłużyć 2000 kontaktów.

Najmocniejszą stroną MailChimp są narzędzia do marketingu e-mailowego, ale bez zarzutu działają także funkcje testowania, automatyzacji marketingu oraz integracji programu z platformami zewnętrznymi.

Funkcjonalności i cechy kluczowe MailChimp

Zaletą platformy jest rozbudowana opcja wsparcia technicznego. Nie ma wprawdzie możliwości telefonicznego kontaktu w tej sprawie, ale rozbudowane samouczki, filmy instruktażowe FAQ, centrum nauki, blog oraz forum pozwalają znaleźć odpowiedź na niemal wszystkie pytania. Jeśli jednak problem jest poważniejszy można skorzystać z pomocy udzielanej innymi kanałami: e-mail, wyświetlany u góry strony czat na żywo, karta zgłaszania funkcji.

Wadą platformy jest brak natywnej funkcji SMS – program pocztowy nie ma opcji „wyślij SMS”. Możliwe to jest jedynie za pośrednictwem wtyczki integrującej MailChimp z TextMaster.

Cennik MailChimp

MailChimp daje możliwość bezterminowego niepłatnego członkostwa dla podmiotów obsługujących bazę 2000 aktywnych subskrybentów.

ESSENTIALS dla 500  subskrybentów, automatyzacja za 11 $/miesiąc

STANDARD dla 500 subskrybentów, automatyzacja za 17 $/miesiąc

PREMIUM dla 10 tysięcy kontaktów, automatyzacja i segmentacja za 299 $/miesiąc

16. Mailjet

To kolejna platforma, która daje możliwość nieodpłatnego korzystania z oprogramowania do mailingu w wersji podstawowej. Mailjet to platforma typu All in one. Obecnie program wykorzystywany jest przez 130 tysięcy użytkowników w 150 krajach.

Program polecany wszystkim, którzy pracują zespołowo.

Funkcjonalności i cechy kluczowe Mailjet

Mailjet to najlepszy program dla agencji reklamowych oraz innych zespołów – program pozwala na współdziałanie w czasie rzeczywistym, w tym komentowanie oraz zatwierdzanie projektów

Cennik Mailjet

Wersja bezpłatna pozwala wysłać 200 maili dziennie (6 tys./miesiąc). Nie ma ograniczenia liczby subskrybentów.

Taryfa ESSENTIAL dla 15 tysięcy maili miesięcznie kosztuje 15 $

Taryfa PREMIUM dla 15 tysięcy maili miesięcznie to wydatek 25 $

Plan taryfowy CUSTOM projektowany jest na zamówienie

Przy większej liczbie maili opłaty rosną. Za opłacenie licencji za rok z góry zniżka 10%.

5/5 - (58 votes)
Exit mobile version